Gremi d’Editors de Catalunya, 3 de març de 2021
El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Utilitza TikTok per arribar al públic jove”.
TikTok és la xarxa preferida dels joves, i notant joves. Amb aquesta eina creen, s’inspiren i comparteixen els seus millors vídeos.
Donada la situació actual, moltes empreses han aprofitat l’oportunitat que ofereix l’eina per mostrar els seu producte i arribar a aquest sector de públic més jove.
TikTok és una aplicació divertida, entretinguda i addictiva que té el potencial de convertir-se en la propera gran plataforma de màrqueting en xarxes socials.
- Periodicitat: Una sessió de 3 hores
- Dates: Divendres 19 de març
- Horari: De 9.30h a 12.30h
- Lloc: Aula virtual ZOOM
Docent: MÒNICA URRÚTIA AZCÓN. Experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.